Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Fars dag

Kategori:

Idag firas alla pappor landet över och även jag firade med min far. Från början var det tänkt att jag skulle komma till axvall men sen blev det att Eivor o Pappa kom till mig och vi åkte till golf restaurangen för att käka mej det var stängt där så då åkte vi till Kryddan men där var det lite för dyrt så det blev restaurangen på Coop eftersom pappa bara vill ha husmanskost. Efter att vi hade ätit så åkte vi upp till Maxi och där gick vi runt lite och strosade och sen var det dags att åka hemmåt igen. Egentligen har jag aldrig riktigt förstått varför det ska finnas en fars/mors dag det är ju bara elakt mot dem som inte kan få barn. Då kan man ju lika gärna göra en mans dag så alla män får uppvaktning som kvinnorna får på kvinnodagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: