Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Helloween 2008

Kategori: Party!

Igår så var det dags för årets helloween fest och som vanligt så blev allt bestämt i sista sekund. Det blev fest hemma hos mig och tyvärr så glömde jag mitt smink hos Åsa. Jag hade tänkt att jag skulle klä ut mej till Jokern men tyvärr så blev det inte så. Vi var hemma hos Åsa eftersom hon skulle firas av hennes familj och en del från släkten. Åsa moster kom på besök och hon hade med Tea och Viktor som fick mej och Åsa att bygga med lego i nästan 2 timmar.

Festen hemma hos mig började runt 6 på kvällen och paweena kom förbi strax efter att vi kommit hem men Pontus och Patrik fick vi vänta på i 2 timmar som vanligt. Pontus klädde ut sejj till en Mumie från framtiden och patrik klädde ut sig till Jason men eftersom jag hade glömt mitt smink så fick jag hans mask och han fick min Freddy mask. Vi hade det skoj på bogrens som vi var på men tyvärr så splittrades gruppen hela tiden.

Idag har jag inte mått alls bra spydde 5 gånger i förmiddags och fort jag drack lr försökte äta något så kom det upp igen.

mer bilder på min bilddagbok. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: