Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Hemmabio fixare

Kategori:

Igår när jag städade min förra lägenhet så ringde Lillemor(Åsas mor) vid halv 3 och jag blev väldigt förvånad. Anledningen till att hon ringde var att Svenne(Åsas far) ville ha hjälp med att koppla in sitt nyköpta hemmabio/tv och grym som jag är så tackade jag JA!.

När vi kom till Stenstorp så fick jag lite mat eftersom jag var hungrig och sen började vi med att packa upp tv:n och allt annat. Efter ett tag så var vi klara och både Svenne och Lillemor frågade om jag ville ha skjuss hem men eftersom det alltid är trevligt där och att jag inte hade något att göra hemma så stannade jag kvar till 9 på kvällen. Malin skjussade då hem mig men först så åkte vi till Maxi för lite shopping och sen åkte vi förbi Thaihouse för att hämta upp Åsa.

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt än. Jag är riktigt less på piss vädret utomhus så jag kommer nog stanna inne så länge det går. Jag hade tänkt att ja skulle klippa mig idag men jag kanske göra det imorn om jag inte få tummen ur idag. Om jag inte går till frisören idag då borde jag fixa mitt hemmabio så att det slipper ligga på golvet skita ner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: