Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Måndag 3:e November

Kategori:

Vad har Niklas gjort idag då kanske någon undrar och det ska ja berätta. Det började med att jag vaknade klockan 11 och då kollade jag klart på Mars Attacks som jag började kolla på i fredags. Efter filmen så spelade jag lite Saints Row2 och sen var det dags för att äta lite mat och idag åt jag köttbullar och pasta och efter maten så gick jag till återvinningsstationen och där slängde jag 3 påsar med flaskor som jag har haft på balkongen en alldeles för lång tid. När jag kom hem så spelade jag Fallout 3 och jag älskar verkligen det spelet. Så sjukt spännande och roligt. Efter fallout så åt jag lite mackor och diskade och kollade på vänner. Efter vänner så testade jag ett häftigt spel som heter Mirrors Edge som är utvecklat av sveriges största och förmodligen bästa spelbolag. Snart kommer Åsa till mig och då ska vi mysa vilket ska bli underbart.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: