Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

To my love

Kategori: Musik

Lyssnade lite på musik förut och då helt slumpmässigt så kom Heaven sent med Hardcore Superstar. Från början tror jag det är IXNS som har gjort låten men Hardcore har gjort en cover och deras version är med på Mothers Love singeln som bonus låt. Iaf när jag lyssnade på låten så började jag tänka på Åsa och när jag läste texten så fick jag lite rysningar så jag gick ut på Youtube för att kolla om någon hade lagt upp denna gamla låten med hardcore på näten men det hade ingen gjort så jag fick göra en egen "video" av stillbilder som jag har tagit på konserter bla.

To my Love! You must be from heaven...

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Du är bäst honey, love you <3

    2008-11-20 | 16:14:59

Kommentera inlägget här: