Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

1000 kr fattigare

Kategori:

Igår åkte jag, Åsa, Mamma och Freddie iväg till Ullared för att shoppa o ha en rolig dag. Det var roligt men samtidigt så är ullared fruktansvärt frustrerande ibland eftersom det är massa feta kossor överallt som står med sina vagnar mitt i vägen där man ska gå. Vissa ställen är det så frustrerande att man svär långa ramsor i sitt huvud. Efter några timmar på ullared så kan man vara så trött på folk med kundvagnar så att man spyr men det är ändå värt de timmarna man är det för man få så mycket grejer med sej hem. När jag hade betalat så var jag 1082 kr fattigare men det är det värt eftersom man tjänar på det i längden. Vi åkte från skara klockan 8 och kom hem kl 6 på kvällen. Efter att jag och Åsa lämnat av grejorna hemma så gick vi ner på stan för att handla mat och jag skulle införskaffa mej ett ex av Saits Row 2 som jag har spelet en hel del idag.

Ikväll ska Micke, Pontus och Patrik hälsa på och vi ska spela tvspel ihop och dricka lite & äta lite gött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: