Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Torsdag/Fredag

Kategori:

23/10
I Torsdags så åkte jag och Johanna till Väring efter hon hade slutat för vi skulle åka till en kille som kunde fixa till min Wii lite. När vi äntligen kom fram till honom efter att vi åkt lite fel så sa han att vi kunde komma tillbaka om 25min så vi åkte till Väring city och där gick vi in i motorcykel affären och sen kollade vi in kyrkan som tyvärr var låst. När det hade gått 25min så åkte vi tillbaka till killen och min wii var fixad. Vi var tillbaka i skövde strax innan 7 och efter en timma så kom Pontus in med bussen. Vi började våran spelkväll med Mario strikers football och efter det testade vi Boom Blox som visade sej vara det roligaste spelet vi spelat på länge.  Vi spelade hela kvällen o halva natten innan det var dax för att sova.

24/10
Fredagen så gick vi upp runt halv 12 eftersom vi var lite sega så blev hela dagen lite efter. Klockan 2 så kom Patrik i till skövde och vi gick lite på Commerce och jag inhandlade Fable 2 och jag fick den ända Limited Edition som fanns på Game. STATUS!  Efter Commerce så fick vi skjuss till Arenan eftersom vi skulle bada men när vi skulle byta om så går Pontus badbyxor sönder så då fick vi gå ner på stan för att leta efter nya men vi lyckades inte. Istället så gick vi till Willys där vi inhandlade kött och Potatisgratäng och vi började laga direkt när vi kom hem. När maten var klar så kollade vi på en krokodil film som heter Territory. Den var rätt så bra men inget man ser fler gånger direkt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: