Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

Denna veckan var det inte så mycket på Liven men det gjorde ingenting eftersom Fallout 3 kom idag(2 dagar tidigare än vad ja trodde). Sen laddade jag ner demos på Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts & Tomb Raider : Underworld. Banjo Kazooie testade jag lite fast jag orkade aldrig sätta mej in i det eftersom texten man skulle läsa var så otydlig på min tv o antagligen alla andra tjockis tvapparater att det knappt är lästbart. Det var små roligt och fast att jag troligtvis inte kommer köpa det så hoppas jag att det får bra betyg och att många köper det. Tomb Raider har jag inte testat än men ska göra det imorn med Patrik. Just nu sitter jag och spelar Wario Land : the Shake Dimesion och det är skoj men jag hoppas att det blir lite mer variation på det senare i spelet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: