Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

En Roadtrip Weekend

Kategori:

I fredags så hade jag och Pontus tänkt att åka till Borås med tåg för att gå på stan och kolla in borås djurpark. Men när vi vaknade halv 9 på morgonen så orkade ingen gå upp så det blev att vi låg kvar i sängen och soffan till 10. När jag hade kommit upp så kollade jag tågresor till Borås men inget tåg gick riktigt bra. Då loggade Patrik in på msn och jag frågade om han ville åka till Borås och han var lite sugen fast att han var lite trött efter att ha varit sjuk i veckan. Han kom in i Skövde strax efter 12 och vi började våran resa. Vi kom till Borås strax efter 2 och vi gick in på Borås djurpark där vi kollade på massa olika djur. Efter 2 timmar på djurparken så åkte vi till knalleland där vi åt mat och kollade lite i affärer. Runt halv 7 på kvällen så började vi resan hem men det tog lite längre tid än väntat eftersom vi var tvungna att stanna pga en olycka nån mil innan Falköping. När jag kom till Falköping så hämtade Malin upp mej och vi åkte till Stenstorp där jag äntligen fick träffa min älskade Åsa.

På lördag morgon åkte vi till Jönköping med Malin för att shoppa. När vi kom till Stan så gick vi in till Ikea och där hittade jag lite ljus, glas och lite annat smått och gott. Efter Ikea så gick vi till A6 där vi senare åt på MCDonalds och jag blev sjukt besviken. Jag beställde en QP med en Juice utan pommes. Priset blev 58:- och jag blev lite undrande men efter jag betalat så sa kassörskan om jag tagit en QP Meal så hade jag bara betalat 1 krona för pommes Fritsen. Så dåligt att hon sa det efter jag betalat.

Efter A6 och Ikea så åkte vi till Media Markt och det var så sjukt stort att man blev lite snurrig. Kändes som ett elekrisk ullared ungefär.

bilder finns på min bilddagbok.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: