Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Ett nytt kapitel i mitt liv

Kategori:

Idag börjar mitt nya liv förhoppningsvis. Jag ska gå till gymmet idag och börja träna och imorn så är jag här med mellan 2 jobb. Jag hoppas att gymmet kan börja bli en del av dagen nu igen som den var när jag började träna. Imorn gäller det att så fort som möjligt få tag i ett nytt jobb och förhoppningsvis så går det snabbare än förra gången det måste det göra.
Jag lånade Guitar Hero 2 & 3 av Patrik för ett tag sen och jag har spelat som en tog de senaste dagarna men jag är långt ifrån så bra som patrik och Pontus är men de har ju X antal Guitar Hero spelade timmar bakom sig också.

Jag ska träffa Åsa idag också och det känns som om det var jätte längesen men det var ju i söndags sen senast vilket inte är längesen. Det var Åsa som kom med idén att träna så det är bra att man har någon som puschar på lite.
Nu ska ja spela guitar Hero och sen ska ja vilka tvätt.

Have a good one

Kommentarer


Kommentera inlägget här: