Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Snipp snapp snut så var Volvosagan slut

Kategori:

Nu har jag inte många dagar(Nätter) kvar på Volvo det är bara 3st men idag blir det 3 timmars övertid eftersom vi ska gå på något möte där vi ska prata om Volvos filosofi, YEAY va kul...... NOT! 
Anledningen till att det bara är 3 dagar kvar är att det inte går så bra för Vovlo just nu så då måste de göra sej av med lite folk och de som får gå är bemmaningsföretagen alltså jag. Det har vart 8 månader med allt från glädje, uttråkning, enformighet, skratt, arbetsglädje & framför allt mycket bra lön men nu är det troligtvis slut om inte Lernia hitta något annat ställe för mej att jobba på. Jag hade tänkt att jag skulle söka till lite nya jobb imorn eller på Torsdag och jag hoppas jag får tag på något snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: