Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Live konton

Kategori: Tvspel

Igår så startade jag ett nytt Xbox Live konto eftersom jag ville testa vissa grejor som live medlemmerna i USA har tillgång till och sånt som vi i Europa inte får ta del av. Det första jag upptäckte var att de hade så himla mycket mera minispel som man kunde testa. Visst de flesta suger nog rätt hårt men ibland kan man ju hitta något skoj. Senare idag har jag tänkt att skapa ett till konto fast denna gången ska jag regristrera att jag kommer från Japan så man kan få ta del av deras sjukt konstiga spel.


Vill du skaffa andra live konton så är det bara att följa denna länken

Kommentarer

  • Linda säger:

    Gick in på bilddagboken och kollade dina Thailandbilder. Det ser ut som om ni hade det gött. Man blir lite avis, men nu är det ju fint väder i Sverige också

    2009-04-06 | 18:21:52
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: