Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Så störande

Kategori: Allmänt

Jag har tänkt på detta mycket länge nu men det var speciellt i lördags då jag gick hem från bogrens. Jag gick vägen förbi polisstationen och det var en tjej som gick ca 15meter framför mig och direkt så fick jag en känsla av att hon var rädd så då sakta jag ner så att hon inte skulle behöva vara rädd. Varför ska det behöva vara så att bara för det finns idioter som våldtar tjejer så ska måste man lida för det trots att man aldrig i hela ens liv skulle göra något så fult. Det är mycket tråkigt att tjejer ska behöva vara rädda när de går själva och det är tråkigt att vara kille som aldrig skulle göra något och ändå få skuldkänslor.

Kommentarer

  • Malin-Hockeyfruga säger:

    ja de är en grym värld vi lever i!! Vi får lära oss självförsvar och ha tårgas!! :)

    2009-04-22 | 01:02:08
    Bloggadress: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här: