Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Valborg

Kategori: Allmänt

Fan vad jag hatar speciella dagar som denna. Det förutsätts att man ska ha roligt och hur man än planerar så blir det ofta inte så bra. Speciella dagar som Midsommar och Nyårsafton är ofta en besvikelse eftersom man försöker göra det så lyckat som möjligt. Idag har jag inte planerat något speciellet än men jag hoppas att man kan dra ihop ett gäng och se grilla och njuta av solen. Nu ska jag städa i min lite stökiga lägenhet och sen får vi se vad som händer ikväll. Den som lever får se.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Blev det någon grillkväll? Vi gjorde inte så mycket på Valborg i alla fall. Men jag tänkte att om vi hade bott lite närmare varandra hade bjudit in dig på någon Valborgsfirande med god mat och spel.



    Du har spelat det spelet du fick av oss i julklapp va? Är det kul?

    2009-05-02 | 18:04:29
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: