Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

09-08-10

Kategori:

Idag har jag inte gjort alls mycket än så länge. Jag vaknade vid 10 och gick upp för att äta lite frukost. Efter frukosten så kollade jag klart på den sugigt dåliga filmen Tomb Raider. Efter filmen har jag pendlat mellan xboxen och datorn och nyss så diskade jag upp en stordisk. Nu funderar jag på att spela lite fallout eller om jag ska hoppa in i duschen. Förut när jag satt lite vid xboxen så såg jag att man kan lägga in egna bakgrunder så jag tog en bild jag hade på kameran bara för att testa. Sen rippade jag hardcore superstars senaste skiva till hårdisken så nu kan ja lyssna på den medans jag spelar mina spel.




Kommentarer

  • SANNA säger:

    * Svar: * Hej! Absolut kan jag hjälpa dig med det. Jag lägger till dig på min msn!

    2009-08-10 | 20:37:43
    Bloggadress: http://winterbirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: