Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Helgen

Kategori:

Nu har jag varit dålig på att uppdatera men så går den när man inte är hemma. I Fredags så kom Pontus till mig rätt så tidigt eftersom han hade festat i Skövde dagen innan. Vi spelade lite grann och senare på eftermiddagen så kom även Patrik på besök. Vi hade det trevligt framför dumburken och gjorde inget vettigt direkt. Senare på kvällen kom Åsa från jobbet och då åkte Patrik och Pontus hem till sig.

Igår lördag så fick jag ett sms av Patrik att han och Pontus var på Sommarland och 15min senare så satte jag mig på bussen mot Skara. Jag gick av vid Travbanan och sen fixade Pontus in mig gratis. Vi tog oss direkt till restaurangen och där åt vi pasta med kycklingsås. Det var lite skolmat varning på det men helt okej. Efter maten och en stor skur regn så åkte vi lite attraktioner och sen badade vi. Vi åkte Nya nyagareafallet om och om igen på olika sätt. Det var en riktigt bra dag fast det var lite kallt att bada när det var regnig och blåsigt ibland. Jag tog tyvärr inga bilder på sommarland så det får bli en bild från fredagskvällen.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: