Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Marsvins Action

Kategori: Tvspel

Idag så testade jag en demo på Disney licensspelet G-Force. Jag har inte sett filmen än så jag vet inte hur mycket från spelet som stämmer överens med filmen men jag tror inte det stämmer överens speciellt mycket. Mina förväntningar på spelet var inte höga så marsvinen hade allt att vinna. Demot var lätt och rätt så dåligt men jag hade samtidigt inte tråkigt. Det är ett spel som jag kanske hade kört igenom om jag fick det gratis men inte om man hade behövt lägga pengar på det. Grafiken var inget att hurra för men det skulle vara intressant att prova om det blir någon skillnad då man har 3D glasögonen som hänger med spelet. Ljudet var standard och kontrollen var faktist ovanligt bra för att vara ett sånt här licensspel. Ett plus till spelet är att marsvinen är väldigt söta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: