Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Matfestival dag 2

Kategori: Party!

I Lördags morse så gick jag och Åsa upp och efter att vi fixat lite i lägenheten så cyklade vi iväg till stan. Jag köpte lite mer slödrycka och lämnade tillbaka filmerna som vi hyrde förra veckan. Tiden gick och tillslut så kom första gästen och det var Louise. De andra som kom var Jocke och Hampus. När de vart här ett tag så rullade det in massa folk och sen var festen igång. Det var lite stelt i början eftersom alla inte var bekanta med varandra men efter några groggar så löste sig det med. Här kommer bilder från min förfest.


Louise, Hampus och Jocke spelar UNO med drickregler


Johan och Sandra. Riktigt schyssta personer


Jag och Maja på partyhumör


Partybild number one


På stan hittade vi Sofie och Alexandra. Tyvärr så tappade vi bort alla andra från festen. HUR FAN ÄR DET MÖJLIGT!


Eftersom att mitt ID inte var giltigt och att Krikelins vakt var ett riktigt praktarsel så fick jag gå hem för att hitta passet men lyckades inte. Då gick jag hem till Linda där Daniel, Linus, heimar kollade på Con Air

Kommentarer

  • Louise - PaperandPen säger:

    Ja den vakten var praktarsel nr 1!! vilken idiot!

    2009-08-31 | 13:31:51
    Bloggadress: http://paperandpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: