Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Seg sista Augusti

Kategori:

Idag så försov jag mig bigtime. Vaknade halv 12 och var skittrött eftersom att jag sovit förlänge. Jag gick upp vid halv 12 och sen kollade jag klart på Without a Paddle. Klockan blev halv 1 när filmen var slut och då började jag diska en monsterdisk från helgen. Efter det så spelade jag lite trials HD och kom på att man kan göra mycket större banor än vad jag tidigare trott. Blev hungrig lite senare och fixade lite stuvade makaroner och bacon. Det var riktigt smarrigt och antagligen det godaste jag har ätit på hela helgen trots en matfestival. Åsa kommer hit vid 10 ikväll så då hoppas jag att vi hittar på något skoj.

Tog ett kort på disken. Nu har jag diskat en del så det ser inte så farligt ut. Dettillkom tallrikar, stekpanna och lite annat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: