Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Shopping

Kategori:

Idag har jag vart på lite shopping äventyr med Mor och Freddie i Skövde. Först så gick vi till Chili där jag fick mig lite handdukar och en superskön filt. Efter det så besökte vi Media Markt där Freddie köpte en blixt till sin kamera. Efter Media Markt gick vi till Biltema, Plantagen, en lampaffär och Colorex Direct. Efter det så åkte vi till Alpina för att äta deras äckliga kebab och efter maten besökte vi Ica Maxi där jag hittade en stor och billig växt som jag har velat ha ett bra tag. I kväll så kommer Stefan och förhoppningsvis Louise men det vet jag inte än.

Ett dåligt kort med min mobil men kameran är på laddning.

Kommentarer

  • Madelene ♥ Go My Own Way ♥ säger:

    Sånna växter är snygga!

    Vad heter den?

    2009-08-16 | 15:56:03
    Bloggadress: http://mallesplace.blogg.se/
  • Madelene ♥ Go My Own Way ♥ säger:

    Sv: Ähh strunt samma. När jag flyttar hemmifrån kommer min lägenhet vara som en djungel jag kommer ha massa gröna växter:P

    2009-08-16 | 18:14:20
    Bloggadress: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här: