Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Söndagsseg

Kategori:

Idag är det en klassisk Söndag eftersom jag är seg och inte har nått att göra direkt. Morgonen började med att jag och Åsa kollade på Without a Paddle : Nature´s Calling vilket var en sjukt stor besvikelse. Efter filmen så pusslade jag och Åsa klart vårt pussel som vi har lagt några timmar på den senaste tiden. Jag förstår inte varför jag är så trött idag. Det hade vart en sak om jag festat igår men det gjorde jag ju inte.

Här kommer lite bilder från igår då Stefan och Louise kom och vi kollade på film och spelade spel.

Det låg ett bi i marsansåsen. Lite äckligt men som tur e så upptäckte vi det.

Stefan berättar något så Åsa och Louise lyssnar skarpt.

Så här blev pusslet när det blev klart.

Kommentarer

  • Madelene ♥ Go My Own Way ♥ säger:

    Sv: Nee jag vet inte om jag har gröna fingrar..

    Mamma som sköter blommorna hemma. Har inte ens någon på mitt rum..

    2009-08-16 | 18:51:17
    Bloggadress: http://mallesplace.blogg.se/
  • Linda säger:

    Winnerbäck skrev följande textrader i en sång som heter En av Alla dem:



    Jag är en av alla dom som kan ge upp, när jag är söndagkvällsförvriden.

    Vad gör man då?



    Är det inte lite så ibland? Just ordet söndagskvällsförvriden tycker jag är fantastiskt.

    2009-08-18 | 12:55:10
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: