Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Tisdaxklubben mm.

Kategori: Party!

Nu var det ett tag sen jag skrev här men nu har jag desto mer att berätta. I Tisdags så tog jag som sagt bussen till Skara där jag fick vänta på Patrik, Fredriksson, Classe och Sandra. Vi gick på en buss till lidköping och bussresan gick jättefort. När vi var framme så gick vi till stadt där vi satte oss vid bord och fick var sin vodka lime. Det tog ett bra tag innan maten kom men den som väntar på något gott. Jag beställde en hamburgare och det kan ha varit den godaste burgaren jag någonsin ätit. Efter maten så drack vi lite till och snackade och senare på kvällen blev det lite dans och ytterligare lite senare så kollade vi på bandet duojag. Det var en riktigt bra kväll men jag har lite svårt för att se på kvinnor och män runt 50+ shakar loss på dansgolvet.

Igår så var jag med Pontus på dagen och vi köpte lite käk och dricka inför ikväll då vi ska grilla, spela och dricka lite. Kanske blir det ett och annat dopp. Efter att jag hade vart med Pontus så träffade jag Åsa och vi cyklade upp på berget för att spela äventyrsgolf. Det var skoj trots att det gick jättedåligt för mig. Det tog oss säkert 30minuter för oss att komma upp på berget från stan men hem vägen gick hur fort som helst. Man var lite rädd att min ända fungerande broms skulle gå sönder den med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: