Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

2st uppföljare

Kategori: Tvspel

Det har kommit ut 2 nya demos på xbox live som jag tänkte berätta om.
Det första spelet är uppföljaren till Army of Two som var lite små skoj men senare blev enformigt. Uppföljaren tycker jag är precis lika dan förutom att det är lite snyggare grafik. Grafiken är inte så viktig i spel egentligen om designen är bra men jag tycker varken desigen eller grafiken är tillräckligt bra för att vara ett spel som kommer ut i början av 2010.

Jag blev som ni kanske förstår besviken på detta spelet så nu kommer jag nog vänta med köp tills det hamnar i reabacken.

Andra spelet jag har testat en demo på är Divinity 2 : Ego Draconis som är ett fantasy spel. Divinity 2:s demo gick ut på att snacka med lite folk i en by och sen skulle man ut på jakt. Persorna man pratade med var fruktansvärt tråkiga att lyssna på så jag hoppade fram massvis i kommunikationerna. Längre fram i demot när man skulle slåss så kändes det lite som ett förenklat Wow för en spelare tyckte jag. Detta spelet var ingen höjdare på varken grafikpunkten eller ljudpunkten. NO BUY FOR ME!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: