Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Kontraktet är skrivit

Kategori:

Godmorgon eller god förmiddag. Jag kommer precis hem ifrån stan där jag har skrivit på kontraktet för våran nya lägenheten. Under samtalet med Elin på Skövde bostäder så fick jag veta massa positiva saker som jag inte tidigare visste om. För det första så fanns det ju både Bastu och Solarium i huset som båda var gratis. En annan nyhet var att det också fanns motionsrum och bordtennis rum vilket är precis det jag ville ha. Men det är inte nog med goda nyheter ändå eftersom diskmaskinen som kostar 92kr i månaden skulle vi sluta att betala på efter 4 några månader och golvbytet som skulle kosta oss ca 600kr blir gratis eftersom vi flyttar in 2010.

Mycket goda nyheter denna tisdagen som jag känner på mig kommer bli riktigt härligt. Idag är det föresten 2 månader kvar tills vi får flytta in och då kan ni räkna med att det blir mycket bilder från lägenheten.

Kommentarer

  • Louise - PaperandPen säger:

    Riktigt nice! Fast sola inte för mycket, det är farligt :P

    2009-12-01 | 19:36:47
    Bloggadress: http://paperandpen.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Fan vad bäst honey =) ja dte var roliga nyheter <3

    2009-12-01 | 22:31:27

Kommentera inlägget här: