Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

Denna veckan kom det 2 nya spel till kryssboxens marknadsplats. Första spelet jag provade var pussel spelet Puzzlegeddon.

Puzzlegeddon går ut på att samla ihop massa kuber i samma färg och när man samlat ihop en del så är det bara att hova in alla combos. Det tog en stund för mig att förstå vad man skulle göra men när det väl klarnade så var det lite små skoj. Tyvärr så var det inte så skoj så att jag vill betala 800Ms Points.


Andra spelet denna veckan var ett spel som jag har för mig att jag spelade när jag var liten fast med mycket fulare grafik då. Alien Breed Evolution Episode 1 heter spelet och kostar även det 800Ms Points. Detta spelet var mera i min smak och jag funderar på om jag ska lägga beslag på det eller inte. Men innan jag bestämmer mig så ska jag testa att spela med en kompis och se om det är något skoj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: