Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

Nu är det Onsdag igen och ni som har läst mitt första inlägg för dagen vet vilket spel det är som är veckans xbox live spel. Spelet heter Call of Duty Classic och är alltså det första spelet i serien. Jag kommer ihåg när jag spelade detta på min dator för massvis med år sedan och då tyckte jag att det var helt underbart. Idag när jag testade trial version av spelet så insåg jag hur fort spelutvecklingen verkligen går. Spelet kändes inte alls så skoj som det en gång gjorde och jag tröttnade faktist rätt så fort.

Call of Duty Classic kostar 1200Ms points vilket är ca 130kr. Köpte man dock Hardned Edition av Modern Warfare 2 så fick man med Call of Duty Classic. Det ända som får mig sugen att ladda ner hela versionen av spelet är att jag har klarat alla Call of Duty spel förutom första men det är inte värt 130kr för det anser jag. Köp hellre Call of Duty 2 eller Modern Warfare 1 billigt någonstans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: