Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

17 jan - 19 jan

Kategori:

Måndag 19:e Januari idag och klockan är 13:00 när jag skriver detta. Det har snöat inatt och av någon konstig anledning så kände jag det på mig när jag kollade ut genom fönstret i morse.

Igår så var jag med Åsa på förmiddagen och vi kollade på lets dance och sen gick vi till stan för att sola lite. längtar så mycket tills vi ligger under solen i thailand och får en sundare och mycket skönare sol på oss. Runt 3 på eftermiddagen så kom Patrik och hälsade på vi spelade lite Simpsons the game och sen massa Fable 2. På kvällen så kollade vi på en skum film som heter Teeth. Den var inte så jättebra men den gick att se en gång iaf. Mitt betyg på den får bli en 4 av 10.

På lördagskvällen så var jag med Maja, Marika och Carro och vi spelade biljard och efter biljarden så gick vi till Voda för att fika och snacka lite.








Kommentarer

  • Louise säger:

    Wow, när ska ni till Thailand? Va kul för er!! Kram

    2009-01-20 | 01:50:24

Kommentera inlägget här: