Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

8:e Januari

Kategori:

Dagen började med att jag väcktes av min mobil som var ställd på halv 10 men jag orkade inte gå upp så jag lade mig bredvid Åsa igen och drömde vidare. Halv 11 så orkade jag gå upp trots att jag fortfarande var sjukt trött. Efter frukosten så trixade jag lite med systemkameran som jag fick i julklapp av en supersnäll Patrik igår. Har inte riktigt kommit på hur jag ska kunna tacka honom men någon så kommer jag säkert på det.

Efter att jag lekt med kameran så kollade jag och Åsa på Grammisgalan och ingen vann som jag ville men vad gör det när jag ska på Rockbjörnen med Jocke om 2 veckor. Efter grammisgalan så gick jag och Åsa ner på stan för att lägga oss i varsin cancer burk och sen handlande vi lite käk och sen gick vi hem och nu sitter jag här mätt och belåten med rakskum i ansiktet.

Denna fina kamera fick jag av Patrik i Julklapp. Tackar så mycket Patrik

Kommentarer


Kommentera inlägget här: