Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Downloads

Kategori: Tvspel

Åh vad jag älskar denna generationen av tvspel egentligen. Det är så smidigt allting och alla spel håller alltid linte längre nu när det finns nedladdningsbara expantioner till de flesta spelen. Vissa spel nu förtiden är ju så sjukt kort bara för att de kräver så mycket av utvecklarna och att det kostar att göra spelen nu förtiden men det är så skönt att man kan ladda ner expantioner till spel som Fallout så att man slipper köpa ett helt nytt spel och försöka komma in i det. Igår släpptes både en gratis och en premium expantion till Fable 2 som jag laddade ner. Snart kommer det en expantion till Fallout som jag skrev och i slutet av Februari så kommer en till GTA 4 exklusivt till Xboxen. Microsoft betalde 50miljoner till Rockstar så att de skulle få 2 stycken expantioner till Xbox som inte Playstation får då.

Ibland så kommer det demospel också så då kan man få prova massa spel som man i framtiden kanske köper. 26:e Januari så kommer demo på Resident Evil 5 vilket jag ser fram emot übermycket några veckor efter det så ska det komma en demo på halo wars som jag också är lite nyfiken på. Kort och gott jag älskar denna generationen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: