Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Need to be a pro

Kategori:

Innan nyår så köpte jag Nhl 09 till min xbox och jag har spelat en hel del i det nya spelläget Be a Pro.  Just nu så har jag spelat så pass bra att jag kommit upp till första kedjan i new Jersey Devils dock så klagar tränaren på att jag inte gör tillräckligt på planen ändå så ledar jag poängligan. Förstår inte hur han/spelet tänker egentligen.

Igår kväll kollade jag på en film som heter Feast 2 sloppy seconds och den höll samma klass som ettan vilket inte säger så mycket dock. Första filmen sög riktigt hårt faktist. Filmerna handlar om aliens eller vad det nu ska vara som attackerar människor helt utan anledning. I sloppy seconds så kommer alienarna till attack mot en liten stad och några överlevare försöker hålla sig vid liv till militären ska komma. Effekterna i filmen är riktigt dåliga och ibland kan man verkligen undra om man inte skulle kunna göra det snyggare.

Betyg 4 av 10

Kommentarer


Kommentera inlägget här: