Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

42" tv,spel, mat, dricka och massa skratt

Kategori:

Igår när jag äntligen hade kommit igång med att spela Mass Effect så ringer Pontus och frågar om ja vill komma o spela tvspel på hans nya tv som han hade köpt tidigare under dagen. Jag hade inte så lång tid på mig så jag la allt i en påse och drog till bussen. När ja kom till Pontus satt Jonas redan där och de försöka fixa lite på tv:n. Sen kom Johanna ner från övervåningen och lite senare så kom även Stefan. Vi spelade lite Ps3 och sen började vi laga lite käk. Johanna var den som fixade maten mest och det blev riktigt gott.

Efter maten spelade vi NHL09 Johanna somnade i soffan och pratade i sömnen. Hon sa att det var snö ute och att hon var sur på Pontus vilket var riktigt skoj. Pontus sa "ring ring ring" och Johanna svarade i drömmen men lade på så fort hon hörde att det var Pontus. Hur fult som helst. Pontus väckte Johanna när klockan blev 2 så hon kunde lägga sig i en riktig säng. jag, stefan, Pontus och Jonas fortsatte spela lite och när det började ljusna lite ute så åkte stefan hem. Alla var trötta utom jag men jag fick ge med mig strax efter 5 för då var Jonas och Pontus skittrötta medas jag fortfarande var pigg efter att jag varit vaken i 20 timmar. Jag somnade vid 6 tiden på morgonen och vaknade vid 12 igen helt utvilad.

Idag när jag kom hem så hade jag fått ett stort paket och där i låg en Terminator Salvation keps som jag måste ha vunnit i någon tävling på nätet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: