Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Congratulations!

Kategori: Allmänt

Idag fyller 2 vänner till mig och. Den ena blir 26 och heter Frida. Hoppas du får en bra dag och massa bra paket. Andra personen som fyller år är Johanna som fyller 20år och ska ha en stor fest hemma hos sig i lidköping. Förhoppningsvis så blir det en rolig fest där det inte blir massa grupperingar. Imorn så kommer jag antagligen skriva lite smått om vad som hände om jag inte är för bakis men det ska jag förhoppningsvis inte bli. 

Kommentarer

  • wear a smile, it goes with everything säger:

    okej, va det skoj?

    Jag har festat loss på hemmaplan. Jönköping!

    Det var kul men det var jätte mkt folk ute.

    2009-07-26 | 15:01:01
    Bloggadress: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här: