Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Mina första intryck av

Kategori: Tvspel


Jag tog bussen till Skulltorp och där hämtade jag ut ovanstående spel. Tänkte bjussa på en förhandstitt nu när jag har testat alla sporter väldigt snabbt.

Swordplay :
var det första jag satte tänderna i och jag blev riktigt imponerad. Det var skoj och kommer antagligen bli ännu roligare när det blir svårare.

Wakeboarding var andra sporten och det var skoj men inget jag tror jag kommer ägna mest tid på.

Frisbee : är tredje sporten och var faktist överaskande skoj. På trailers så har det sett rätt segt ut men nu var det utmanande och givande.

Achery : var en av de sporter jag hade sett fram emot mest och den gjorde mig inte besviken. Kommer bli ett mycket skoj partyspel

Basketball :  var femte spelet och det var riktigt svårt men jag tror att när man kommer på hur man ska göra så blir det skoj.

Tabletennis : var också det ett spel jag längtat på och det var riktigt skoj och jag ser fram emot att ha långa dueller med kompisar i soffan.

Golf : är ungefär som i orginalet bara lite nya banor och lite mer välslipat. Kan komma att bli en favorit senare.

Bowling : är även den en sport som var med i första spelet och det var ingen större skillnad på spelet förutom kloten och
käglorna såg annorlunda ut. Mitt favorit spel på Wii sports så det kommer bli det här med.

Power Cruising : är vattenskotrar som man ska köra in i checkpoints och tjäna poäng. Ser skoj ut men man blir väldigt trött i armen.

Canoeing : att paddla kanot är skoj även i verkligen livet och här blev man riktigt trött vilket är skoj.

Cycling :  var en lite besvikelse. Det var svår kontrollerat och inte särskilt skoj.

Air Sports : här kan man flyga runt på ön i ett flygplan. Hoppa ut från ett flygplan och göra fallskärmshoppning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: