Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

Denna veckan kom det tre spel som man kan njuta av om man tycker om kategorierna. Första spelet jag testade var Madballs in...Babo : Invasion och det fattade jag tyvärr aldrig grejen med. Man är en boll som åker runt och skjuter på fiender som anfaller. Finns många andra sånna här spel som är bättre. Ca 90 kr får man betala.

Andra spelet var ett sportspel som heter Tour de France 2009 och är såklart ett cyklingspel som jag tappade intresset för ganska fort. Men jag tror att om man tycker om cykling så kan det säkert vara skoj. ca 90kr kostar det iaf.

Sist men definitivt inte minst är spelet The Secret of Monkey Island - Special Edition som är en remake på det första monkey Island som kom för väldigt många år sen. Detta spelet orkade jag inte spela så länge men jag vet att det är ett rätt bra spel om man bara lägger manken till. En av de häftigaste delarna med remaken är att man kan byta mellan nya och gamla grafiken på ett knapptryck.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: