Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

360 demos i massor

Kategori: Tvspel

Det har kommit några nya demo spel till xbox. Först ut kom X-Blades vilket såg ut som skit på bild men man var ju tvungen att testa det ändå. Spelet är en Devil May Cry klon och försöker sälja på att man är en tjej som klär sej i väldigt lite kläder. När jag testade spelet så funderade jag på om detta skulle kommit till PS2 istället för det såg riktigt risigt ut.

Andra spelet jag har testat är Fight Night Round 4 och det hade jag riktigt höga förväntningar på. Fight Night Round 3 älskade jag verkligen och har spelet det flera hundra matcher. Uppföljaren var lite krångligare men man lär sig alltid om man spelar ett tag. Det är mycket möjligt att införskaffar detta spelet när det har sänkts i pris.

Tredje spelet jag testade är Overlord 2 som var väldigt likt ettan men vad gör det om man tyckte om ettan. Det är nog inget spel för mig men ändå ett bra spel. Köpvärt om man tyckte om ettan som sagt.

Fjärde spelet jag testat är Superstars Racing. Detta spelet hade jag säkert tyckt var hur bra som helst för 2 år sen men det håller tyvärr inte nu när man spelat Grid, Dirt, Forza och kommande Need For Speed Shift.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: