Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Bättre sent än aldrig

Kategori: Tvspel

Idag fick jag äntligen mina spel från spelbutiken.se. De har varit mycket efterlängtade och idag när jag fick posten så var de inte med men sen kom brevbäraren igen och gav mej dem. Hade jag inte fått dem idag hade jag blivit riktigt besviken som Patrik blev när han insåg att han inte fick sitt spel. Jag väntade med att testa spelen förrän Patrik kom och det första vi testade var Far Cry 2. Intron i spelet var riktigt lång och det tog ett bra tag innan man fick spela. När spelet väl kom igång så fick blev man riktigt imponerad av grafiken fast att det inte var sjukt äckligt snyggt. Vi spelade inte så länge eftersom det inte gick att spela tillsammans. Istället så gick vi över till nästa spel.

Boom Blox Smash Party var nästa spel som vi testade och det satt vi och spelade i över 90minuter innan vi kom på att vi kanske borde gå ner på stan för att köpa lite mat. Boom Blox påminner väldigt mycket om ettan men en rad förbättringar har gjorts. En av de bästa förbättringarna är att man kan ladda hem och göra egna banor på det viset så kommer man få massvis med banor att lekarunt på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: