Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

2 days 1 night

Kategori:

Igår tog jag och Åsa bussen till Skara där vi mötte Mor och Freddie. Efter att vi handlat lite käk så bar det av till Kinnekulle där deras stuga är. När vi vart i stugen ett tag kom jag på att jag inte stämplade ut från bussen så jag fick betala en mycket större summa än jag egentligen ville (jävligt dåligt system det där ibland). Vi spelade spel och kubb och hade det mysigt i solen. Denna dagen fick jag en riktigt kraftig allergichock och mitt öga såg riktigt svullet ut ett tag. Ett av det roligaste som hände denna dagen var att Freddie somnade med pannlampan när han läste bok. HAHAH

Idag så åkte vi till Hällekis camping där vi badade i det kalla vattnet. Åsa(min söta badkruka) lyckade aldrig doppa sig helt men hon fick benen blöta iaf. Vi åt glass löste korsord och njöt av sommarsverige. På eftermiddagen fick vi skjuss till Lidköping där vi tog bussen till Skara och där träffade vi Patrik och åkte vidare till Skövde.


Mer bilder finns som vanligt på min bilddagbok

Kommentarer


Kommentera inlägget här: