Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Göteborg, Lollo och Hardcore Superstar

Kategori:

Igår tog jag och Lollo tåget till Göteborg för att jag ville träffa Hardcore superstar så att de kunde signera senaste skivan. Klockan 3 kom vi in till Göteborg och nästan direkt tog vi och åt på Lydias Restaurang. Efter maten så gick vi på jakt efter ett par träningsskor till Lollo och sen gick vi och kollade i lite affärer innan det var dags för glass. När klockan blev 18 så gick vi mot rockhouse records. Det var en del som köade för autografer men jag och Lollo gick istället in för att kolla på skivor och roliga grejor. När vi insåg att det hade bildats en kö inne i affären så gick vi dit och kom före en hel del.

När vi stod i kön så fick Lollo fnatt och skrattade åt precis allt hon såg. Så det var lite svårt för henne att ta kort när jag skulle få mitt album signerat. Först i raden att signera så satt Jocke och sen kom Martin, Vic och Adde. Jag fick ta alla i hand utan Jocke vilket var en besvikelse e klart. När min skiva var färdigsignad så begav vi oss mot station. Då kom jag på att jag hade glömt att fråga dem om de skulle släppa en live platta så den frågan får vänta till nästa gång.

Vi tog tåget hem vid 20 tiden och resan hem gick mycket snabbare än ditresan men så brukar det nästan alltid vara. Väl hemma i skövde så följde jag Lollo till trängen och sen tog jag cykeln hem och efter nästan 1 timma så kom söta Åsa hem med Friterad banan och glass. En mycket bra dag kan man sammanfatta denna dagen trots att jag glömde fråga min fråga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: