Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Midsommarafton 2009

Kategori: Party!

12:40 hoppade jag på bussen till Stenstorp men jag hade inte tillräckligt med pengar på kortet så jag fick åka med gratis för att det var midsommar =). Väl hemma hos Åsa så fick jag se att Åsas föräldrar fått en vattenpipa. Så jag testade lite och sen vid halv 3 så var det dags för midsommarmat. Efter maten spelade vi kort och sen åt vi glass med jordgubbar. Vid halv 6 så kom Per och hämtade oss och vi åkte till min lägenhet där vi hämtade provianten för kvällen. Vi var lite efter schemat men det gjorde inte så mycket.

Spelade kort i väntan på att vi skulle iväg på fest

När vi kom till festen i blikstorp så regnade det och festhumöret var inte riktigt på topp. Evelyn som hade festen var knackefull och hade redan druckit i 6 timmar innan vi kom. Det var väldigt mycket familjefest över det hela när vi kom så man var lite utanför men det blev bättre och bättre hela tiden. När vi började komma igång med drickandet så hade de som var fullast när vi kom blivit så trötta så de fanns inte att beskåda men det gjorde inte så mycket eftersom vi hade det riktigt skoj ändå. Detta var nog den bästa midsommaren vad jag kan minnas vilket var riktigt skoj. Ända tabben med kvällen var att jag inte tog mycket kort alls vilket jag ångrar och att jag hade fel fotoinställningar på kameran.

Åsa och Louise på festhumör

jag lovade Johanna att inte lägga ut denna bilden på bilddagboken och det tänker jag inte göra heller

Alla som hade tepåsar som örhängen var med i våran grupp

Tack alla för en bra dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: