Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Rekordbilligt på Japan Photo

Kategori:

Idag var det några sjukt billiga priser på Japan Photo men det hade jag missat totalt. Far ringde mig vid 10 och sa att de sålde kameror för mellan 1kr till 1000 kr som tidigare hade kostat 3000. Jag tog cykeln dit men det var så tjockt med folk att jag funderade på att dra där ifrån. Men efter en stund så kom jag in i kön och där impulsköpte jag en Canon Powershot A1000 för 1000kr. Jag vet inte om jag ska ha kvar den eller inte så är det någon som behöver en kamera så kanske jag kan tänkas sälja den för 1000kr plus 4 års superförsäkring. Jag skickar snällt med ett minneskort på 512 MB och ett på 32MB.

Kamera Spec.

2,5" LCD-skärm
10.0 megapixel
4x optisk zoom

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej!



    Tänkte åka upp mot Skaratrakten nästa vecka. Någon dag kan vi väl träffas också?

    2009-07-01 | 13:29:29
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga
  • Linda säger:

    Är du hemma vecka 28, alltså nästa vecka. Vi tänkte åka mot Skara på måndag

    2009-07-01 | 14:00:21
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: