Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Röjning i lägenheten

Kategori:

Idag vaknade jag först kl 9 men jag var lite trött så jag somnade om och vaknade halv 11. Gick upp och satte på tv:n. Tänkte att jag borde städa och diska för att jag inte vill att akelius snickare skulle se att det var stökigt men så fort jag tänkte tanken så plinga det på dörren. Självklart så var det snickarn så han fick se min stökiga lägenhet ändå. När han var klar med att hjälpa mej så började jag städningen.

Jag plockade ner min glasbokhylla och ställde alla böcker i garderoben istället. Är det någon som vill köpa mina glasbokhyllor så är det bara att säga till. Jag har ett vardagsbord jag ska sälja och plus lite tavlor om någon är intresserad.

Till SALU!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: