Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Tisdag

Kategori: Allmänt

Just nu funderar jag på vad ja ska hitta på. Har rätt så tråkigt men om typ 4 timmar ska jag ta bussen till skara där jag ska hälsa på mor och freddie. Det var ju ett tag sen vi sågs.Hade hoppats på att mina spel från spelbutiken skulle komma idag men så tur hade jag inte. De ligger säkert på Ica toppen och väntar bara att jag inte fått någon avi lapp.
 
Ne nu måste jag komma på vad ja vill göra. Kanske ta en dusch, kanske spela lite 360. Det är tråkigt att vara arbetssökande ibland när man inte har något att göra.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Fin bild. Så känner man sig ibland.

    2009-06-16 | 14:05:59
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga
  • Snörpa säger:

    är det du om 5 år? =)

    2009-06-16 | 22:18:24

Kommentera inlägget här: