Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Tisdagens andra hälft

Kategori:

Klockan blev 15:40 och jag gick på bussen mot skara. Väl i Skara så gick jag upp till arbetsförmedlingen där Freddie och Mor väntade och när de var klara med sitt jobb så åkte vi iväg till deras stuga på kinnekulle. Efter att vi grillat och fixat lite i stugan så begav vi oss hem mot Skara igen och där satte vi ganska snabbt på filmen Stardust. Det är en rolig och mysig film men tyvärr så var det inte världens bästa kvalitet.

Efter filmen så kollade vi lite på tv och sen var jag tvungen att ta bussen hem igen. Nyss så började jag kolla på CSI Miami eftersom jag tänkte att fortsättningen på gårdagagens avsnitt skulle komma men inte då. Det var ett helt nytt avsnitt vilket sög riktigt hårt eftersom jag ville veta vad som hände efter igår.

Imorn hoppas vi på att jag får mina spel Far Cry 2 och Boom Blox Smash Party så att jag och Stefan kan spela något annat än roliga NHL.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: