Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live part 2

Kategori: Tvspel

Det har varit lite onlinefel på xbox live sen i tisdags men nu är det fixat. Problemet var att det inte gick att ladda ner 2 av veckans spel. Så först igår så fick jag ner dem. Första spelet heter Rocket Riot och Magic Gathering - Duels of the Planeswalkers. Rocket Riot är ett spel där det går ut att skjuta sina motståndare innan de dej inpaketerat i den skönate pixelgrafiken på mycket länge. Trialversionen var lång och riktigt omfattande vilket var jättebra. Spelet kostar 800MS points och jag har inte bestämt om det är värt den än dock.

Andra spelet är ett gammalt kortspel som nu har gjorts om till spel. När jag var yngre så köpte jag Magic kort men tyvärr så förstod jag aldrig hur reglerna fungerade. Spelet hade en tutorial men jag orkade inte lägga ner någon energi på det. Så jag vet inte alls om det är värt sina 800 MS points eller inte men det kan säkert vara ett bra komplement till de som inte vill köpa massa olika kortlekar för dyra pengar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: