Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Audition del 2

Kategori:

Igår var jag på interjuv på sommarland som jag skrev i att ja skulle gå på. Vi var 12 artister(jobbsökande) som var där på interjuven. Jag träffade en gammal klasskamrat som jag inte sett på massvis av år. Det var rekordår för ansökningar i år. Sommarland söker 400 pers och över 3000 hade sökt, så vi skulle vara stolta över oss själva över att ha kommit så långt som till audition. Efter lite övningar och frågor så var det dags för enskilda samtal och det kändes rätt bra. Jag var inte nervös när ja kom dit men blev det när vi väntade på att komma igång vilket var störande.

I slutet av Mars så skulle vi få svar i hur det hade gått. Så allt jag kan göra nu är att hoppas.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag hoppas att du får jobbet, det är jättekul att jobba på Skara Sommarland

    2009-03-05 | 10:26:47
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: