Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

My Weekend

Kategori:

Fredagen den 27:e Februari tillbringade jag mesta tiden med Maja som jag inte hade träffat på evigheter. Vi mötte henne på stan och sen efter lite shopping så gick vi hem till mig. Väl hemma hos mig så spelade vi lite Wii och lite kort samtidigt som vi drack lite gött. Tiden gick väldigt fort och helt plötsligt så var det dags att gå ner till stan för att spela lite biljard. När klockan blev 11 så gick Maja till bussen och jag gick hem för att träffa Åsa. Jag och Åsa kollade på Vacancy 2. Vi blev lite besvikna på den eftersom den inte var lika bra som ettan. Dock så brukar ju uppföljare vara sämre.

Lördagen var en rätt seg dag tills kväll kom. Klockan 8 ungefär så kom Pontus och Johanna på besök och vi åt lite käk och kollade på Sex Drive. Det var 3:e gången jag såg den nu på ungefär 2 veckor. Efter filmen var alla lite trötta men vi spelade ändå lite Worms och sköt nazi zombies i Call of Duty : World at War.

Söndag den första mars. Nu är det bara 11 dagar kvar tills vi är i Thailand. Det känns så himla overkligt. Söndag förmiddag så var jag med Åsa som mådde lite halvkass från festnatten under lördagen. När Åsa åkt hem så kom Patrik och vi spelade nästan uteslutande Call of Duty : World at War tillsammans. Det var riktigt skoj men ibland riktigt frustrerande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: