Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

05-05-09

Kategori:

Idag har det  vart en seg dag. Vaknade runt halv 9 när Åsa gick upp för att göra sej klar inför jobbet. När Åsa cykla iväg så läste jag lite i När jag hör din röst(uppföljaren till om jag kunde drömma det vill säga Twilight) hehe. Efter att jag läst så spelade jag Saints row 2 och klarade äntligen ett uppdrag som jag misslyckats med x antal gånger. Efter Saints row så cyklade jag iväg med skräp till återvinningsstationen. (En god gärning idag). När jag kom tillbaka åt jag mat och efter maten så testade jag tubetilla och jag är glatt överaskad.

När klockan blev 4 så kollade jag på simpsons och jag såg ett avsnitt som jag inte sett förut Yeeeeay! Efter simpsons så läste jag lite mer i boken men efter en stund så funderade på om jag skulle till stan för att sola o hyra lite film. Nu har jag kommit tillbaka från stan och jag hyrde 3 filmer.

Burn after Reading en thrillerkomedi med George Clooney, john Malkovich och Brad Pitt bl.a.
My Best friends girl en komedi som jag vet Åsa kommer vilja se nån dag.
Quarantine en skräckfilm som Stefan rekomenderade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: