Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

12-05-09

Kategori:

Röjning i Lägenheten!!!!
Idag fick jag lust att kolla igenom mina garderober och lådor efter saker som jag kunde flytta till en bättre plats och saker som jag kunde slänga. Det blev inte så mycket grejor att slänga men efter att jag hade sysslat lite med logistiken så fick jag mycket mera plats fast att jag spred ut vissa saker. Det är skrämmande vad mycket grejor man samlar på sig som man egentligen aldrig kommer ha någon nytta utav. Tack och lov så har jag ärvt slit och släng mentaliteten av mor och inte hamstrings mentalitet av far. Appråpå far så hjälpte han mej att sätta upp tv:n jag fick av Åsas föräldrar på väggen igår. Helt plötsligt så blev sovrummet så mycket finare när den stora tv:n kom upp på väggen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: