Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

22-24 maj

Kategori:

Denna helgen som gått så har jag gjort rätt mycket trots att jag knappt lämnat lägenheten. I Fredags så kom Heimar, Linus, Daniel och Linda och vi kollade på Talang, spelade nhl och åt på Downstairs. Under tiden som pizzan bakades så satsade jag 10 kr på jackvegas och när jag var kvar så hade jag betalt min pizza.(Älskar när sånt händer).

Under lördagen så kom Stefan till mig och vi spelade NHL igen och sen några timmar senare kom Pontus och Johanna. Vi testade att röka vattenpipa med sprit och spelade jag har aldrig. Runt halv 11 så kom Åsa och vi spelade lite wii tillsammans. Det blev en lång natt och alla blev riktigt trötta mot slutet.

igår söndag så var jag lite seg som man kan bli efter en lördag och runt 3 tiden kom Patrik. Vi spelade lite Lego Indiana jones och Kung Fu Panda. På kvällen kollade jag på filmen 300.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: