Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

One night in Kalmar

Kategori:

17 :e Maj
Resan började halv 8 på söndag morgon och jag trodde att jag skulle vara trött men det var jag inte. Efter ett tag började jag lyssna på boken Maken av Dean Koontz som jag faktist lyssnade klart när vi åkte tillbaka till skövde men det är en annan historia. När det var runt 20mil kvar så var jag riktigt trött och somnade till några gånger. Runt halv 12 var vi framme i Kalmar jag, mor och Freddie. Efter att vi hälsat på Linda och mats och inspekterat deras lägenhet så åt vi lite mat och sen åkte vi iväg till Norra Öland. Det var en seg biltur till Öland men när vi väl var framme så kollade vi in trollskogen med skeppsvraket och rauker innan vi begav oss hem till lägenheten. När vi kom fram så beställde vi pizza från en pizzera som vunnit sm guld för deras strutspizza. Efter maten så spelade vi lite spel tills det var dags att sova.
18:e Maj
Denna dagen spenderades med shopping i Kalmar och jag inhandlade massa smått och gott.Efter lunchen så var det dags att åka hem igen. Vi kom hem runt 6 tiden och fast att det är skoj att komma bort ibland så är det allt skönt att vara hemma oxå.





Tack så mycket Syster och Mats för trevligt sällskap

Kommentarer


Kommentera inlägget här: